Autóbérlés közben kapott segítséget cégalapításhoz

Egyre többen választják a közlekedéshez az autómegosztást, és a közösségi autók bérlését. Ennek számos oka lehet: például olcsóbban jönnek ki így, mintha saját járművet tartanának fent; vagy a környezetvédelem miatt nem szívesen használnak autót, és ha mégis feltétlenül szükségük van egyre, akkor inkább a bérlést választják. Napjaink egyik nagyon hasznos találmánya az autómegosztás, és egyre több “carsharing” applikációt is fejlesztenek, melyek segítik a minél gördülékenyebb ügyintézést, autófoglalást, fizetést. Én nem vezetek, azonban a baráti körömben sokan vannak, akik gyakran járnak közösségi autókkal. Meglepően jó minőségű járművek vannak forgalomban, és a barátaim általánosságban nagyon kedvelik ezt a megoldást. Egyikük még azt is mesélte, hogy a saját cége alapításához egy közösségi autó bérlése során kapott segítséget.

Elmondása szerint éppen egy buliból igyekezett haza, és autót akart foglalni magának az applikáción keresztül. Valaki megkérdezte tőle, hogy hogyan működik az autómegosztás, mert korábban még sosem próbálta. Ennek kapcsán beszélgetésbe elegyedtek, és kiderült, hogy a barátom beszélgetőtársa ismer egy weboldalt, a grossoffice.hu-t, amely cégalapítással foglalkozik. Barátom akkor tervezte éppen azóta jól működő saját vállalkozásának elindítását, de nem tudta hogyan fogjon hozzá. A weboldal, melyet ajánlottak neki, nagyon hasznosnak bizonyult.

Sok tanácsot kapott azzal kapcsolatban, hogy mik a leggyakoribb hibák, melyeket elkövetnek az emberek egy cég megalapításakor. Olvashatott a cégtípusok, mint a bt és a kft előnyeiről és hátrányairól, valamint a kettő összehasonlítását is megtalálta. Ez alapján sokkal könnyebb volt eldöntenie, hogy mi lesz a számára legmegfelelőbb. Itt tudta meg, hogy bt nem alapítható egy taggal, kft viszont igen, úgyhogy végül erre esett a választása. A cégalapítás feltételeiről is tájékozódott, és kiemelte, hogy mennyire tetszett neki a fogalmazás egyszerűsége és érthetősége. Nem voltak benne nehezen megérthető szakkifejezések, kezdőknek is megfelelően olvasható volt. Minden lényeges információt megtalált a kft alapítás feltételeiről, menetéről, anélkül, hogy órákat kellett volna böngésznie az interneten. Mivel akkoriban még teljesen kezdő volt, nem volt saját ügyvédje. A weboldalon ezzel kapcsolatban is tudtak segíteni neki.

Székhelyszolgáltatás is elérhető a honlapon: Budapest több kerültében, valamint Újlengyelben is, amely iparűzési adó mentes helyszín. Befogadó nyilatkozat kitöltése online is lehetséges, ezáltal jelentősen fel lehet gyorsítani a folyamatot. Az irodák pontos címükkel együtt vannak felsorolva, még térképet is csatoltak hozzájuk. A székhelyszolgáltatás keretében biztosítanak ügyfeleiknek üzleti címet, titkári szolgálatot, üzleti és hivatalos levelek fogadását, a levelek elektronikus archiválását, iratok tárolását, és természetesen bizalmasan kezelik a cégek adatait. A székhelyszolgáltatás árait is megtalálhatjuk egyértelműen és átláthatóan megjelenítve.

Meglévő cégek esetében is tudnak segítséget nyújtani, mivel cégmódosítással szintén foglalkoznak; az ezzel kapcsolatos információk a “cégmódosítás info” fülre kattintva érhetők el. Ahogy a többi szolgáltatás esetében, itt is részletesen beszámolnak minden fontos részletről, mint a határidők, a feltételek, és a felmerülő költségek.

Kapcsolatba lépni is elég könnyű velük, mivel a weboldalon megtalálható az összes ügyfélfogadó és székhelyszolgáltatással foglalkozó irodájuk címe, telefonszáma, helyszíne térképpel ellátva. Irodáik Budapesten és vidéken egyaránt megtalálhatók. Egy adatlap segítségével online üzenetet is küldhetünk. Akár saját vállalkozás alapításán gondolkozunk, akár meglévő cégünk módosításához szeretnének tanácsot kérni, akár egyszerűen információkra van szükségünk azzal kapcsolatban, hogy hogyan zajlik a cégalapítás, illetve hogyan működnek egyes cég típusok; mindenképpen jó helyen járunk, ha a grossoffice.hu weboldalát választjuk.