A céges autónak nem elég környezetbarátnak lennie

Napjaink egyik talán legnagyobb kérdése, amely sokakat foglalkoztat, minden bizonnyal az, hogy hogyan lehetne az autós közlekedést olcsóbbá és környezetbarátabbá tenni. Magánszemélyek számára már számos esetben elérhető utazásuk tervezésekor a lehetőség, hogy valaki más autójába ülve tegyék meg a távot úti céljukig. A sofőr vállalhatja a fuvart önkéntes alapon vagy némi kompenzáció fejében, ami azért jó, mert így a benzinköltségen is spórolni tud. Az elhasznált üzemanyag mennyisége pedig fejenként leosztva jóval kevesebbre jön ki, mint ha emberenként egy teljes autó fogyasztásával számolnánk.

A cégeknek sokszor szükségük van saját autóra, a cégautó adó és egyéb költségek meghatározása pedig gyakran függ attól, hogy az adott modell mennyire környezetbarát. A vállalatokat tehát szintén igyekeznek ebbe az irányba terelni, ők viszont általában kevésbé tudnak rugalmasak lenni, mivel náluk minden esetben szükséges pontosan kiszámítani az új járművek beszerzésének és fenntartásának költségeit, valamint a megtérülési időt. A flottakezeles.hu ezzel pontosan tisztában van, ezért minden esetben új ügyfelei igényeit alaposan feltérképezve, személyre szabottan kínálnak megoldást a vállalat járműveinek beszerzésére és üzemeltetésére.

Az egyik legyakoribb, a flottakezeles.hu ügyfelei körében is népszerű pénzügyi konstrukció az operatív lízing. Ez a megoldás más néven tartós bérletként is ismert, és számos előnnyel jár. Operatív lízing esetében ugyanis a jármű nem kerül a bérbevevő tulajdonába, ami számos költségtől és adminisztrációs tehertől mentesíti a gépkocsit használó céget. Így nem kell például figyelni, hogy éppen melyik hónapban válik aktuálissá a cégautó adó befizetése. A bérleti díjba természetesen ennek a költsége is bele van kalkulálva.

A flottakezeles.hu ügyfelei emellett még számos más előnyt is élvezhetnek a választott konstrukció és szolgáltatáscsomag függvényében. Tény, hogy felgyorsult a világunk, illetve a vásárlói igények is megváltoztak, ezért a vállalatokra is jóval nagyobb teher hárul az adminisztráció és a határidős feladatok tekintetében. Ez fokozottan igaz azokra a cégekre, amelyek kiszállítást is vállalnak, ezért a gépjárműparkkal kapcsolatos ügyintézés és váratlan kiadások hatalmas terhet jelentenek számukra. A flottakezeles.hu éppen ezért igyekszik könnyíteni ezeken, többek között az alábbi módokon:

-Folyamatosan elérhető ügyfélszolgálatot tartanak fent. A váratlan helyzetekben akkor tud érkezni a gyors segítség, ha időben eljutnak a megfelelő információk a jó helyre. Ezért fontos a folyamatos kapcsolattartás a cég és ügyfelei között.
-Tervezett szervizelési munkálatok ütemezése. Az még a jobbik eset, ha tudjuk, hogy mikor válik aktuálissá mondjuk a téli gumik cseréje, és előre egyeztetett időpontokban le tudjuk szervezni, hogy mikor melyik autók állnak ki rövid időre a munkából a folyamat idejére. Váratlan helyzetek azonban bármikor adódhatnak. A flottakezeles.hu ilyenkor is segít nekünk rugalmas megoldást találni.
-Adminisztrációs ügyintézés. Van, hogy olyan helyzettel szembesülünk autós közlekedésünk során, amit szerettünk volna elkerülni, de nem sikerült. Ilyen például az, ha tilosban parkolás miatt kerékbilincset kapunk, vagy egy kicsit megkarcolják a céges autónkat. Ilyenkor sokszor nem is az anyagi kár az, ami igazán jelentős, hanem a sok kieső munkaóra, ami azzal megy el, hogy valaki postára és hivatalokba jár, illetve hosszas telefonálgatások közepette próbálja elérni a biztosítót. Ha a flottakezeles.hu tulajdonában vannak a céges autóink, ezeket a feladatokat is nyugodtan rájuk tudjuk bízni, így ez a látszólag apró bosszantó dolognak tűnő probléma nem fog napokig tartó fejfájást okozni.

A céges autónkat éppen ezért egyáltalán nem mindegy, hogy ki tartja üzemben. Sokszor hosszútávon jobban járunk, ha nem a kezdeti költségeken igyekszünk spórolni.