Napjaink egyik talán legnagyobb kérdése, amely sokakat foglalkoztat, minden bizonnyal az, hogy hogyan lehetne az autós közlekedést olcsóbbá és környezetbarátabbá tenni. Magánszemélyek számára már számos esetben elérhető utazásuk tervezésekor a lehetőség, hogy valaki más autójába ülve tegyék meg a távot úti céljukig. A sofőr vállalhatja a fuvart önkéntes alapon vagy némi kompenzáció fejében, ami azért jó, mert így a benzinköltségen is spórolni tud. Az elhasznált üzemanyag mennyisége pedig fejenként leosztva jóval kevesebbre jön ki, mint ha emberenként egy teljes autó fogyasztásával számolnánk.
A cégeknek sokszor szükségük van saját autóra, a cégautó adó és egyéb költségek meghatározása pedig gyakran függ attól, hogy az adott modell mennyire környezetbarát. A vállalatokat tehát szintén igyekeznek ebbe az irányba terelni, ők viszont általában kevésbé tudnak rugalmasak lenni, mivel náluk minden esetben szükséges pontosan kiszámítani az új járművek beszerzésének és fenntartásának költségeit, valamint a megtérülési időt. A flottakezeles.hu ezzel pontosan tisztában van, ezért minden esetben új ügyfelei igényeit alaposan feltérképezve, személyre szabottan kínálnak megoldást a vállalat járműveinek beszerzésére és üzemeltetésére.
Az egyik legyakoribb, a flottakezeles.hu ügyfelei körében is népszerű pénzügyi konstrukció az operatív lízing. Ez a megoldás más néven tartós bérletként is ismert, és számos előnnyel jár. Operatív lízing esetében ugyanis a jármű nem kerül a bérbevevő tulajdonába, ami számos költségtől és adminisztrációs tehertől mentesíti a gépkocsit használó céget. Így nem kell például figyelni, hogy éppen melyik hónapban válik aktuálissá a cégautó adó befizetése. A bérleti díjba természetesen ennek a költsége is bele van kalkulálva.
A flottakezeles.hu ügyfelei emellett még számos más előnyt is élvezhetnek a választott konstrukció és szolgáltatáscsomag függvényében. Tény, hogy felgyorsult a világunk, illetve a vásárlói igények is megváltoztak, ezért a vállalatokra is jóval nagyobb teher hárul az adminisztráció és a határidős feladatok tekintetében. Ez fokozottan igaz azokra a cégekre, amelyek kiszállítást is vállalnak, ezért a gépjárműparkkal kapcsolatos ügyintézés és váratlan kiadások hatalmas terhet jelentenek számukra. A flottakezeles.hu éppen ezért igyekszik könnyíteni ezeken, többek között az alábbi módokon:
-Folyamatosan elérhető ügyfélszolgálatot tartanak fent. A váratlan helyzetekben akkor tud érkezni a gyors segítség, ha időben eljutnak a megfelelő információk a jó helyre. Ezért fontos a folyamatos kapcsolattartás a cég és ügyfelei között.
-Tervezett szervizelési munkálatok ütemezése. Az még a jobbik eset, ha tudjuk, hogy mikor válik aktuálissá mondjuk a téli gumik cseréje, és előre egyeztetett időpontokban le tudjuk szervezni, hogy mikor melyik autók állnak ki rövid időre a munkából a folyamat idejére. Váratlan helyzetek azonban bármikor adódhatnak. A flottakezeles.hu ilyenkor is segít nekünk rugalmas megoldást találni.
-Adminisztrációs ügyintézés. Van, hogy olyan helyzettel szembesülünk autós közlekedésünk során, amit szerettünk volna elkerülni, de nem sikerült. Ilyen például az, ha tilosban parkolás miatt kerékbilincset kapunk, vagy egy kicsit megkarcolják a céges autónkat. Ilyenkor sokszor nem is az anyagi kár az, ami igazán jelentős, hanem a sok kieső munkaóra, ami azzal megy el, hogy valaki postára és hivatalokba jár, illetve hosszas telefonálgatások közepette próbálja elérni a biztosítót. Ha a flottakezeles.hu tulajdonában vannak a céges autóink, ezeket a feladatokat is nyugodtan rájuk tudjuk bízni, így ez a látszólag apró bosszantó dolognak tűnő probléma nem fog napokig tartó fejfájást okozni.
A céges autónkat éppen ezért egyáltalán nem mindegy, hogy ki tartja üzemben. Sokszor hosszútávon jobban járunk, ha nem a kezdeti költségeken igyekszünk spórolni.